Des de l’Associació de Familiars d’Afectats per Trastorns de Conducta (AFATRAC) volem agrair a la Sra. Magda Casamitjana la immensa tasca que ha dut a terme per a la salut mental.
Persona lluitadora i treballadora incansable, ha aconseguit pensar i implementar els Equips Guia, un recurs amb molt bons resultats per a casos de salut mental d’elevada complexitat, ja que té en compte el perfil d’aquest col·lectiu.
La Sra. Casamitjana ha estat capaç d’elaborar el Pacte Nacional de Salut Mental a Catalunya, però, malauradament, no el podrà implementar per motius que no compartim.
Gràcies, Magda! La salut mental i en particular, AFATRAC mai t’ho agrairem prou.
