Agraïment d’AFATRAC a la Sra. Magda Casamitjana

Des de l’Associació de Familiars d’Afectats per Trastorns de Conducta (AFATRAC) volem agrair a la Sra. Magda Casamitjana la immensa tasca que ha dut a terme per a la salut mental. 

Persona lluitadora i treballadora incansable, ha aconseguit pensar i implementar els Equips Guia, un recurs amb molt bons resultats per a casos de salut mental d’elevada complexitat, ja que té en compte el perfil d’aquest col·lectiu. 

La Sra. Casamitjana ha estat capaç d’elaborar el Pacte Nacional de Salut Mental a Catalunya, però, malauradament, no el podrà implementar per motius que no compartim. 

Gràcies, Magda! La salut mental i en particular, AFATRAC mai t’ho agrairem prou.