Dra. Esther Giménez-Salinas, Directora de la Càtedra de Justícia Social i Restaurativa Pere Tarrés, Universitat Ramon Llull.
Dra. Assumpta Malgosa. Vicerectorat de Recerca, Universitat Autònoma de Barcelona.
(Síndica de greuges, Catedràtica de Dret Penal i Criminologia. Directora de la Càtedra de Justícia Social i Restaurativa, Facultat d’Educació Social i Treball Social Pere Tarrés-URL.)
Presenta la Dra. Sonia Sanchez-Busqués, Comunitat de Recerca Estratègica en Salut Mental. Universitat Autònoma de Barcelona
(Consultora especialitzada en estratègia jurídica. Jutgessa substituta durant 15 anys).
Presenta la Dra. Sonia Sanchez-Busqués, Comunitat de Recerca Estratègica en Salut Mental. Universitat Autònoma de Barcelona.
Moderat per la Dra. Aida C. Rodriguez, responsable de Projectes de la Càtedra de Justícia Social i Restaurativa Pere Tarrés – URL
PONENTS:
Dra. Beatriz Molinuevo, Professora agregada departament de psiquiatria a la Universitat Autònoma de Barcelona.
Dr. Josep Cid, professor del Departament de Ciència Política i Dret Públic, Vicedegà de Qualitat Docent i Coordinador d’Estudis de Criminologia. Universitat Autònoma de Barcelona.
Sr. Albert Rodríguez, facilitador de processos restauratius al Programa de Justícia Restaurativa del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya.
Sra. Charo Díez, presidenta d’AFATRAC (Associació de familiars d’afectats per trastorns de conducta).
Sr. Manel Atserias, jurista i activista en salut mental.
(magistrada de la secció Tercera de l’Audiència Provincial de Barcelona i vicepresidenta de Gemme España (Grup Europeu de Magistrats per la Mediació)).
Presentat per la Dra. Aida C. Rodríguez, responsable de Projectes de la Càtedra de Justícia Social i Restaurativa Pere Tarrés – Universitat Ramon Llull