Ahir, dijous 23 de gener, AFATRAC vam participar en la jornada “Espais de millora en l’àmbit de la salut mental: La Patologia Dual en adolescent i joves” organitzada per l’Àrea de Sostenibilitat Social, Cicle de Vida i Comunitat de la Diputació de Barcelona.