22 novembre 2020
Un altre fill d’AFATRAC, víctima del sistema que no dona resposta a les necessitats dels nostres nois i noies.
Un xicot que amb 37 anys, vulnerable, sense recursos personals, malalt d’elevada complexitat, ja no serà entre nosaltres. Perquè finalment el seu deteriorament físic ha arribat al límit i ha mort.
La seva germana expressa la impotència per no haver pogut fer res més per ell… però segueix determinada a continuar lluitant com a sòcia d’AFATRAC, per una vida digna per a totes les filles, fills i familiars amb Trastorns de Conducta.
Descansa en pau Lluís Caballé.
Les famíles d’AFATRAC expressem el nostre més sentit condol a tota la família:
”El meu condol a la família del Lluís que la seva llum brilli per sempre i ens acompanyi en el nostre camí. 🙏🏼. Que difícil reviure totes les experiències. Molts ànims a la gran família d’AFATRAC 👍“
“Una oració per ell que ha trobat la pau… i una abraçada a la nostra companya, la seva germana.”
”Gracias a ti por seguir con nosotros la lucha, que dolor tan grande que nos llega a todos, mundo injusto 😔🙋🏽♀️💋💋.”
”Déu meu… quines vides més curtes… El nostre condol.”
”La flama que neix des de dins i que ens acompanya en tots els moments, alguns tant durs com aquest. Ànims i una abraçada!.”
”Quin dolor !!!! Per ell i per molts hem de seguir sumant .”
”El nostre condol més sentit.”
”Que sigui una mica més feliç allà on estigui. Quina llàstima😢😢 el meu condol.”
”Tristíssim… que descansi en pau.”
”Que dir!!! sento impotència i ràbia en aquests moments, i molt dolor de veure’ls caiguts i no poder aixecar-los, mentre no deixem de demanar una ajuda que no acaba d’arribar o arriba massa tard. Ho sento molt!!! i que no calli el nostre clamor!!!.”