GAM MENORS – GRUP AJUDA MÚTUA
27 febrer @ 15:00 - 17:00

Des d’AFATRAC seguim treballant per oferir espais on les famílies puguin sentir-se acompanyades, compreses i escoltades. Sabem que conviure amb un fill o una filla que presenta dificultats de salut mental o de conducta pot ser un repte ple d’incerteses, especialment en les primeres etapes de la vida.
Per això hem creat un nou Grup d’Ajuda Mútua (GAM) adreçat específicament a famílies amb fills i filles menors de 15 anys.
Aquest grup vol ser un espai segur per compartir experiències, preocupacions i eines, des de la comprensió mútua i el respecte. Entenem que les necessitats de les famílies amb infants petits són diferents de les que tenen fills més grans, i creiem que poder-ho abordar conjuntament pot ser de gran ajuda.
En aquest GAM us acompanyarà una companya d’AFATRAC.
Si tens un familiar amb problemes de salut mental, aquí trobaràs un espai d’acompanyament i escolta.
‼️ Per poder participar-hi cal ser soci o sòcia d’AFATRAC i inscriure’s prèviament contactant amb nosaltres a través del correu electrònic hola@afatrac.org o trucant-nos al telèfon 659 76 25 50
